Skrivet av: Fransyskan | 02 december 2014

Saker jag har gjort idag

Sagt nej. Tvärnej. Tar man sig inte tid att fråga först så är det inte mitt problem om det sätter en hel rad personer i klistret. Faktiskt.

Missat mitt träningspass på lunchen för att jag inte hittade någon parkering, under dom 20 minutrarna jag cirkulerade varv efter varv i området.

Helt sonika slagit mig ner vid ett lunchbord där det satt en mycket vacker man, vilket fick tjejen som också satt vid bordet att resa sig och gå. Tough shit. Mannen stannade:-)

Ringt och pratat med någon med väldigt ynklig röst medan jag gick fram och tillbaka över parkeringen tillräckligt länge för att känna mig redo att attackera eftermiddagen. Lite körigt på jobbet just nu.

Gjort ungefär 3 miljoner saker på jobbet. Minst.

Kommentera

Kategorier

