Skrivet av: Fransyskan | 07 december 2014

Hos mig är det julafton varje dag

Jepp. Tjejerna i receptionen på jobbet får jobba hårt. För jag har insett att det är billigare att betala porto för att köpa grejor online, än att ta bilen till butikerna och stressa runt där inne. Jag har shoppat loss så hårt att jag kan numret till mitt visa kort utantill.s

Och det dimper ner paket varje dag. Och varje dag sliter jag det ur händerna från tjejen som levererar, ruskar och klämmer och känner hur tungt det är, innan jag gör en kvalificerad gissning. Har inte rätt varje gång. Det kan bli så när man gör en beställning i början på November som dyker upp först nu. Men då får jag suveräna priser också, så vem kan klaga.

Vad jag har köpt idag?

Well. Massor.

Kommentera

Kategorier

