Skrivet av: Fransyskan | 10 december 2014

Saker jag har gjort idag

Skrivit klagobrev på franska. Dålig franska – jag är trots allt arg – och riktigt jäkla ironisk.

Företaget som tackade för min förståelse för att dom inte anställt tillräckligt med personal inför julrushen och därför inte kommer kunna garantera att buren jag ska transportera katten i har fått öronen varma. Jag skrev ett långt email där jag tackade för deras förståelse för att flygbolaget tyvärr inte godkände deras ursäkt och att jag föredrar att annullera min beställning än att avboka min resa. På deras tack för att jag är en trogen kund svarade jag att det var både min första och sista beställning hos dom om dom inte ser till att pallra hit kattburen med en snabb leverans på deras bekostnad.

Sedan upprepade jag alla frågor om jag ställt i mitt första mejl:

Varför fick jag ingen information om förseningen, första dagen? Då hade jag liksom hunnit beställa produkten någon annanstans.

Hur gör jag för att annullera beställningen?

Hur snabbt kan dom få in stålarna på mitt konto igen?

Jag vet, jag är en riktigt jobbig kund. Om ni ursäktar nu ska jag gå in på deras websida och fylla i lite utvärderingar om deras service. Jag brukar aldrig ta mig tid till det annars. Men ibland är det värt varenda minut.

Kommentera

Kategorier

