Skrivet av: Fransyskan | 12 december 2014

Det här med att handla online

Jag köper allt online. Utom choklad. Vem sjutton har tid att vänta på att den kommer fram? I varje fall. Varje gång man köper får man ju fina rabattkoder att använda nästa gång.

Ibland går något fel. Som häromdagen, när mina 5 euro i rabatt bara försvann och produkten blev dyrare än tänkt. Men ibland gör man en vinst, en storvinst.

Som just nu, när jag efter tvekan bestämde mig för att klicka hem en tavla med mina foton till. En med sjöar och berg, som jag kan ha på mitt nya kontor. 10 % rabatt lovade koden.

Haha. Någon har programmerat fel och % blev euro.

Och jag har just klickat hem en tavla alldeles gratis.

Det väger upp för dom fem eurona jag förlorade igår.

Responses

  1. Nice, sånt man blir rätt nöjd med. Jag handlar allt som jag kan online också, tycker verkligen inte om att gå i affärer. Undantaget klädshopping i USA och apoteket överallt. Älskar apotek!

  2. Åh franska apotek är underbara! dom har ALLT! Och om man tvekar läääääääääänge vid en svindyr tub med kräm så kan man få små provtuber. PERFEKTA till handväskan. Och den storleken jag egentligen sökte. Gratis.
    🙂


Kommentera

Kategorier

