Skrivet av: Fransyskan | 28 januari 2015

Nä hörrni

Jag slår nog igen den här butiken.

Responses

  1. Det verkar trist. Gillar dina små betraktelser, saknar vandringshistorierna.

  2. Nej det tycker jag inte är någon bra ide alls! Du skriver alltid tänkvärda, smarta och ibland roliga inlägg. Jag kollar in hos dig varje dag och tycker det är trist när du inte varit där.
    Ta lite paus, skriv inte varje dag om du inte har lust men stäng inte ner.
    Hälsar Mme Fellini

  3. Det tycker jag vore tråkigt!

  4. Hoppas min kommentar gick fram?
    Mme Fellini

  5. Näää …


Kommentera

Kategorier

