Skrivet av: Fransyskan | 19 februari 2015

Ny sport, ny skada

Provade en ny typ av träning idag! Det var hur roligt som helst. Tänk att jag visste inte att man kunde ha så fruktansvärt ont medan man tränade eller att muskler kunde skaka så okontrollerat medan man arbetar med dom. Det var verkligen roligt. Jag gillar utmaningar.

Min hälsena tog lite stryk däremot och jag ligger här med foten i högläge, invirad i is.

Men innan jag la mig ner var jag ute och gick 1,5km speedwalk med katten. För att motverka träningsvärk. Jag vet, det är inte långt. Men den minsta av oss tvärvägrar alltid att fortsätta efter just den sträckan.

Det är kyligt ute på nätterna nu – och 22 grader på dagen. Jag gillar kvällarna bäst!

Responses

  1. Och här är det fortfarande obehagligt varmt med hög luftfuktighet, dag som natt. Jag bara väntar och väntar på att sommaren ska ta slut så jag kan börja gå på mina långpromenader igen.

  2. Sommar! Här är som bäst nu, svala kvällar och nättar, varma men inte heta dagar. Love it!


Kommentera

Kategorier

