Skrivet av: Fransyskan | 03 mars 2015

Den lilla jävulen i mig

Har tagit på sig skor med hårda sulor och stompat runt en hel del här hemma. Mamman till grannen under dök just upp. Hon som bodde här i ett par månader förra året, haltade runt hela tiden DUNK DUNK..DUNK DUNK.. DUNK DUNK… och inte drog sig för att klaga på att JAG stampade så. Hon bankade till och med i taket och väckte både mig och mamma då hon trodde att det var vi som stampade. Det var grannen ännu en våning ovanför.

Så.

Jag kommer bli beskylld för att stampa runt när jag säkerligen inte ens är hemma.

Så jag stampar ordentligt när jag är här. Ska man göra något ska man göra det ordentligt.

Men hörrni. Nu ska jag storstäda. Golvet behöver dammsugas! Det var längesen jag tog en runda bakom möblerna det är säkert väldigt dammigt!

Kommentera

Kategorier

