Skrivet av: Fransyskan | 13 mars 2015

Hört på jobbet

Arg som ett bi klev jag ut från toaletten på jobbet och rakt i armarna på en annan person som jobbar där.

Han:

Jag gissar att du har upptäckt dom nya hållarna för servetterna för händerna!

Jag:

Hur vet du det?

Han:

Alla små bitar med papper som du har klistrade på händerna och småbitarna på tröjan avslöjade dig. Så du har också upptäckt att det inte går att dra ner något papper om man har våta händer? Man sliter ner minst fyra gånger så mycket som med den gamla modellen.

Jag:

Så jag är inte den enda som har det problemet? Hur får du tag på pappret?

Han:

Jag torkar av händerna på brallorna innan jag försöker ta en servett till händerna.

Kommentera

Kategorier

