Skrivet av: Fransyskan | 11 april 2015

Anledningen till att män finns

Två lampor uppskruvade (och i detta land kopplar man kablar själv, kontakter finna ej), liksom två brandvarnare och ett par hyllor på väggen och i garaget. Dessutom fixade han eluttaget som alltid trillar ut, liksom bokhyllan som var lite skev, skåpet som vinglade och avslutade allt med att sopa upp dammrt och röja efter sig.

Jag? Jag talade om vart jag ville ha grejorna och letade fram två förlängninsladdar.

Tuff dag. Vilar upp mig i solen.

Responses

  1. Det gör du rätt i. Jobbat hårt idag, kräver vila! 😉

  2. Rätta takter!

  3. Man lär sig med åren…

  4. Lång vila eller kanske på resa? Saknar info om vad Italienarna gör…..
    Mme Fellini

  5. Vila haha… blivit lite allergisk mot datorn eftersom jag tillbringar för mkt tid framför den!

  6. Samma här. Allt jag vill göra när jag kommer hem från jobbet är att kasta mig på soffan.

  7. Haha det gör jag typ aldrig. Däremot ligger jag raklång på en mur gräsmatta bänk eller annat pa gården ett par timmar när jag kommer hem


Kommentera

Kategorier

