Skrivet av: Fransyskan | 10 maj 2015

It’s official!!!!

Ha hängt vid poolen i tre dagar och gjort mig bundis med skvallerkärringarna. Idag kom belöningen: dagens bästa skvaller.

Frun har slängt ut cannabis mannen!!!!!!

Han har vart borta i två månader redan men jag har gått på helspänn eftersom han kan komma tillbaka när som helst. Men det gör han alltså inte.

Hej heta sommarnätter när jag kan sova på balkongen utan att riskera fastna i polisens drogkontroller på väg till jobbet.

Hej tid i min lägenhet utan hjärtklappning och okontrollerbar ilska.

Hej ett liv utan att vara passiv cannabis rökare.

Kanske dags tömma den sista hinken med vatten på blommorna istället för över mannen.

Jisses vad min blogg kommer bli trist nu…

Responses

  1. Grattis! Njut!

  2. Om du bara visste..


Kommentera

Kategorier

