Skrivet av: Fransyskan | 12 maj 2015

Konsten att göra en kvinna lycklig

Det finns en man som har en ganska viktig roll i mitt liv. Biroll men lika viktig ändå. Det är till honom jag vänder mig med allt viktigt och jag litar på honom till 200%. Han har funnits där i sju år tror jag. Alltså känner han mig utan och innan.

Det var ett tag sen vi sågs. Tre veckor närmare bestämt.

Det första han sa var ‘vad smal du har blivit’.

Sånt värmer när man kämpat i månader för att tappa några kilon och vågen ej rör sig ur fläcken. För mycket sport och muskler är tunga. Men det syns alltså att jag kommer i form och det gör mig så glad.

Kommentera

Kategorier

