Skrivet av: Fransyskan | 25 maj 2015

Ingen är perfekt

Ok, jag erkänner, jag kan också vara en mardröm i trafiken.

Efter att en liten snorunge till tjej på skoter kört om mig på höger sida, och kört rakt fram (alltså över min fil) i rondellen medan hon kollade på telefonen och inte hade en susning om att hon var en millimeter från att polera lacken på min bil, och jag var tvungen att tvärnita för att inte meja ner henne, så körde jag ikapp, körde om och sprutade ner hela henne med fönstertvätten (*skrattar rått*).

Att blöta ner hennes älskade telefon, som hon satt och smsade på, var det enda sättet att få henne att lägga den ifrån sig.

Skit ska skit ha.

Responses

  1. Hej ! Long time no see 🙂
    Har varit utan internet i många veckor ( utomlands) så jag hade mycket att läsa igen 🙂
    säger som din granne ; hos dig är det aldrig tråkigt, ha ha
    keep on going !

  2. Utan internet… plåga eller lycka? Jo du vad annat kan man göra än att kämpa på. Tack för att du tittar in!


Kommentera

Kategorier

