Skrivet av: Fransyskan | 03 juni 2015

Mardrömmen fortsätter

Jo hör ni. Frun som sparkat ut cannabis mannen har nu officiellt släppt in dennes bästa vän som ny man i sitt liv. Det är det jag var rädd för, eftersom dom haft en affär hela förra året (väggarna är som sagt tunna).

Så hon har i princip bytt ut en cannabisrökare mot en annan, även denna man har en djup oerhört hög röst och stampar som en hel hjord elefanter.

Jag gav rökningen exakt 2 sekunder innan jag vrålade ner att cannabis fortfarande är olagligt och att innehav ger 1 års fängelse och 4800 euro i böter. Killen släckte. När han tio minuter senare tände nästa gång, så upplyste jag honom om att släcker han ej så ringer jag polisen. Fyra sekunder senare upplyste jag min vän som är just polis om att rökning pågår hos mig och att han gärna får skicka över hela kasernen till mig just nu.

Vad svarar killen?

Jo han är sjukskriven i två månader.

Men herregud.

Tillbringade 2 timmar på balkongen medan jag vädrade ut drogerna ur min lägenhet.

Responses

  1. Men hjälp, hur mycket röker de där människorna egentligen?

  2. Ska sanningen fram är varken fd exmaken eller älskaren fransmän. Dom är från andra halvan/sidan av jordklotet båda två.

  3. Exet är från södra halvan av jordklotet och älskaren från andra sidan jorden… kan ej skylla detta på fransmännen


Kommentera

Kategorier

