Skrivet av: Fransyskan | 17 augusti 2015

Varning för ilsken kvinna

Alltså den här dan blir bara värre och värre. Efter en natt med italienare på båda sidor utnyttjade jag min lagliga rätt till att ‘utföra arbete som för väsen’ klockan 8 imorse i hopp om att väcka dom jävlarna.

Kom sen till jobbet och hittade mina tolv krukväxter stendöda eftersom någon idiot stängt av luftkonditioneringen. Blev vansinnig.

Sen försvann internet precis när mitt möte började. Tips till alla som är ansvariga för internet ”ingen annan har problem” är inte ett acceptabelt svar. Fick tillbaka internet tio minuter in i mötet bara för att förlora det igen strax innan mötet tog slut. Vansinnig. 70 minuter senare när jag fortfarande ej hade internet exploderade jag. Inför alla. Krävde att dom genast kontaktade min chef för att förklara varför jag ej jobbar. Då blev det fart minsann.

Åkte till Decathlon på lunchen och blev utskälld av en kille för att jag svor ljudligt åt honom när han fällde mig så tån blev blå och jag stupade med näsan före i golvet då jag hade händerna fulla med grejor. Tydligen skulle jaaag lugna ner mig. Idiot.

Ägnade sedan en kvart åt att försöka få tag på rätt personal för att hitta en produkt som skulle finnas i lager. Alla hänvisade i vanlig ordning till någon annan. Tillsist ställde jag min överfulla kundkorg mitt i gången och gick. Vansinnig.

Fin dag det här hörrni.

Responses

  1. Hej där. Vad gör du nu för tiden? Har italienarna åkt hem och du vilar ut?
    Undrar Mme Fellini

  2. Vila vad är det för trams…. här går livet i fyrahundra knyck! Kul att jag är saknad, ska skriva ett inlägg och berätta vad jag pysslar med..


Kommentera

Kategorier

