Skrivet av: Fransyskan | 22 januari 2016

Katter och hundar

image

Grannens mamma, dum som ett spån, påpekade att av alla katter i området så är det bara min som attackerar deras hund.

Jag påpekade lite fint att hunden just jagat runt min katt en stund och att hon bara vände sig om och röt ifrån. Men se den piken fattade inte tanten.

Medan min katt satt uppflugen i trädet fräsande och spottande på hunden som stod under och skällde – och jag valde att hålla mig på säkerhetsavstånd från vassa tänder – så sträckte kärringen fram handen för att klappa min katt.

I say no more.

Responses

  1. En riktig tigrinna du har!😉


Kommentera

Kategorier

