Skrivet av: Fransyskan | 09 februari 2016

Sake jag har gjort idag

Bokat semester en vecka SJÄLV i juli. Me myself and I. I mina favoritberg, i den nationalparken jag älskar av hela mitt hjärta och i den lilla semesterlägenhetsby mitt ute i ingenting som jag promenerade förbi förra sommaren och kände att där, där ska jag bo nästa sommar. Och ni ser, jag ska bo där nästa sommar!

Billigt är det inte, nästa dubbelt så dyrt som förra årets boende. Men då räknar jag med att slippa köra mer än en halvtimme om dagen (mot förra årets 3-4 timmar i bil per dag för att nå mina berg) vilket är guld värt.

Helt själv har jag dock inte tänkt åka. Innan juli hittar jag säkert lite resesällskap.

Kommentera

Kategorier

