Skrivet av: Fransyskan | 22 februari 2016

Kvinnor kan

image

image

Idag har jag skruvat ner det integrerade diskstället idioten bara skruvade dit på måfå. Chockades lite över antalet hål mannen borrat innan han helt sonika skruvade fast ramen på fel ställe och utan att ta hänsyn till att man ska kunna stänga dörren!

Sedan mätte jag, prooooovade (smart va, tänk att det bara tog 3 sekunder) att dörren går att stänga och så borrade jag nya hål och skruvade fast.

Nu är hyllan användbar.

Sen började jag skruva isär hörnskåpet som mannen skruvade ihop fel och utan att läsa instruktionerna där det står att man måste anpassa till diskhon. Mannena lösning var att jag skulle köpa en annan diskho.

Han har skickat två sms. Jag har inte svarat. Jag tänker inte släppa lös honom i mitt kök igen

Kommentera

Kategorier

