Skrivet av: Fransyskan | 27 maj 2016

Hatkärleken till detta land

Hatar kulturen….Blev utskälld av en gubbe för att jag inte körde åt sidan när han kom körande i full fart på den trånga enkelriktade gatan. Det var inte jag som körde mot trafiken så jag lät honom lösa det bäst han kunde utan att jag rubbade mig en millimeter… skit ska skit ha.

Älskar… att komma in på apoteket där jag är kund sedan tolv år och komma ut med en halvliter solkräm efter ett löfte att jag kommer och betalar på måndag. DET är kundsservice.

Kommentera

Kategorier

