Skrivet av: Fransyskan | 29 augusti 2016

Dagens komplimang (lite ovanlig)

”Alltså… man blir ju helt slut av att tillbringa en helg med dig” utbrast kompisen efter att vi vandrat hela lördagen och paddlat hela söndagen.

Hela jag strålade av komplimangen!

Den här helgen var ganska lugn för mig. Istället för att klämma in 20km och 1000+m klättring så körde vi väl 12km och 550m klättring, samt en si så där 12km paddling istället för normala 28km. Dessutom var vi bara två. Jag hade alltså ingen grupp att hålla koll på.

För mig var det rena semestern!

Men idag blir det fart igen. Mellan jobbet och min grupp på 10 personer som jag ska lära att paddla ikväll så har jag två timmars högskolestudier att klämma in. Och veckan kommer att fortsätta i samma takt, om vädret tillåter.

Kommentera

Kategorier

