Skrivet av: Fransyskan | 29 augusti 2016

Utmaning

Idag startar två högskolekurser för mig. En kommer bli en lätt match, den andra en utmaning som kommer kräva en hel del tid och tänkande. Och det ska bli jätteroligt! Bara att läsa igenom kursplanen idag…!

Det tog mig 7 år att få klart min masterutbildning (i ett helt annat ämne än det jag jobbar inom idag) eftersom jag älskade att vara student och hela tiden hittade nya vägar att förlänga mina studier). Och nu är jag tillbaka på skolbänken igen.

Heja mig!

Responses

  1. Att plugga är bland det bästa som finns. Ha det så kul!


Kommentera

Kategorier

