Skrivet av: Fransyskan | 05 oktober 2016

Man blir lite beroende

Eh… jag säljer allt jag äger! Man blir ju hur beroende som helst! Kontanter i fickan (alltså det har jag ALDRIG) och all denna plats i garaget plötsligt! 

Folk betalar dyrt för skit jag hade tänkt slänga, överpris på allt. Ibland får jag mer än jag en gång betalade.

Så det är klart det är motiverande att sälja skiten!

Nu får dessutom min tiger plats i garaget. Hon är så fin och jag längtar efter att testa henne i vattnet!

Kommentera

Kategorier

