Skrivet av: Fransyskan | 21 december 2016

Jag är klar!

Jag ville lära mig något helt nytt 2016 och tja vad ska man säga när jag någon vecka in i november satte igång trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle klara det.

Men nu har jag precis lämnat in mitt tredje examensarbete. Undertecknad har lärt sig att bygga webbsidor från scratch. Det svåraste visade sig vara att beskriva mitt arbete på svenska. Webben var ju pinfärsk när jag lämnade landet för 20 år sedan, det fanns väl knappt svenska ord för det?

Och hörrni det här är ju skitkul! Och svårt! Man får använda hjärnan hela tiden. 15 timmar kan passera per dygn utan att jag lämnar datorn annat än för att hämta något i kylskåpet.

Fick 100% på första uppgiften så nu håller vi tummarna på att det blir lika bra på den andra och tredje. Och blir det inte det är det ok det med, så länge jag får godkänt.

Kommentera

Kategorier

