Skrivet av: Fransyskan | 22 februari 2017

Fransk administration och lata företag

Alltså.. Jag har jagat kostnadsförslag på en kurs i två veckor. Ett företag behövde en hel vecka för att lyfta på telefonluren och lova mig ett kostnadsförslag. En vecka till har gått och tja, jag ringde upp igen igår och självklart skulle förslaget komma på mejl samma dag. Fortfarande inget i inboxen så jag ringde ytterligare ett företag (trogen kund är jag icke!) och talade om att om dom vill ha mig som kund behöver jag förslaget i inboxen idag.

Igår alltså, svarade damen.

Yes sa jag, vi förstår varandra:-)

Kanske kommer jag någon vart nu.

Kommentera

Kategorier

