Skrivet av: Fransyskan | 23 februari 2017

Orginalboxen

Otrogen som jag är som kund så har jag just bytt telefonoperatör. Igen. Jodå. Jag har snart testat alla alternativ som finns. Min gamla operatör ville att jag skulle skicka tillbaka materialet i orginalboxen.

Så det gör jag.

Den har stått i källaren i 3 år och är både fuktig och möglig. Så till den grad att tejpen har lite svårt att fästa.

Men vill dom ha originalboxen så får dom den! Jag tjafsar inte emot.

En stinkande grej mindre i källaren. Mer plats till svenskan.

Kommentera

Kategorier

