Skrivet av: Fransyskan | 04 maj 2017

Det är kul att ha tid

Jag har blivit en jobbig(are) kund. Med lite mer tid tillgodo har jag nämligen upptäckt att jag har personliga rådgivare på tex banken och andra ställen där jag är kund.

Och så låter jag inte längre saker glida förbi, speciellt inte saker jag faktiskt betalar för.

Det är dyrt att ha ett bankkonto i Frankrike. Jag betalar runt 12 euro i månaden för mitt konto. I det ingår ett sms med saldo en gång i veckan. Ni hör – jag betalar för att få ett sms i veckan, sms som är gratis hos alla operatörer i detta land. Sms som nu inte har kommit som dom brukar.

Jag har tid. Så jag har klagat. Och fått pengarna tillbaka.

Tyvärr finns det inte mer pengar på kontot ändå:-)

Kommentera

Kategorier

